2 תשובות
שואל השאלה:
זה בסדר אם אני אעשה את הראיון ובסוף אחליט שלא בא לי?
זה בסדר אם אני אעשה את הראיון ובסוף אחליט שלא בא לי?
אנונימית
תעשי את הראיון
אם לא תרצי בסוף את לא חייבת
אם לא תרצי בסוף את לא חייבת
באותו הנושא: