5 תשובות
לא מכירה אבל ממש חשוב שתבדקי חוות דעת תחפשי בגוגל או פייסבוק או משו
וזה לא ממש כואב,יש איזורים שהם טיפה רגישים אבל זה לא משהו בלתי נסבל
שואל השאלה:
זה יותר כואב משעווה?
לא בכלל לא
זה לא ממש כואב זה יותר לא נעים,אבל זה גם תלוי בבן אדם יש כאלה שבכלל לא מרגישים את זה
שואל השאלה:
שמעתי אבל שזה לא טוב שעושים בגיל מוקדם אני בת 13 והמחזור לי לא סדיר אבל אני שעירה רצח ואני ממש מתביישת בקיץ ואני שמה בגדים של חורף ואני ממש רוצה לעשות לייזר כי אני רוצה כבר שאני לא ביבי שיערה
אם את בת 13 אני לא חושבת שיהיה מישהו שיעשה לך,ברוב המקומות זה מגיל 14-15
עדיף לך לחכות עם זה לפחות שנה אחרי שקיבלת מחזור