2 תשובות
כבר נרשמת לקורס? כי אני יכולה להמליץ לך על היי קיו מהניסיון שלי שם הקורס שלהם מעולה והיחס אישי לכל תלמיד לא זכור לי פעם אחת שהייתי זקוקה לעזרה והמרצה שלי לא היה זמין לי זה בהחלט תרם להצלחה שלי
שואל השאלה:
כן נרשמתי כבר לקורס מתחיל חודש הבא
כן נרשמתי כבר לקורס מתחיל חודש הבא
אנונימית
באותו הנושא: