7 תשובות
תנוחי
שואל השאלה:
לא אני צופה
לא אני צופה
אנונימית
אהה אם את צופה אז לכי תפגשי
לנוח
אם את משחקת אז כדאי שתנוחי בנתיים כדי לצבור כוחות
להיפגשש
אם את משחקת במשחק אז תנוחי
באותו הנושא: