16 תשובות
אבל למה שתגידו את זה לבנות שאתם לא מכירים?
ממתי בן שקורא למישהי מתוקה נקרא מטריד?!
זה כמו שאנחנו אומרים אחי, אח שלי, גבר...
^^נכון זה לא מטריד זה פשוט מוזר
שואל השאלה:
"זה כמו שאנחנו אומרים אחי, אח שלי, גבר..." - אני לא בא לחברים שלי ברחוב ואומר להם "יפה שלי", "חתיך", "שרירי", "כוסון" ודברים כאלה.
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא כמו כי אחי זה מילה של קרבה, יפה שלי זה מילה של החמאה על גבול אהבה
אנונימי
^^^^איפה הפואנטה?
שואל השאלה:
אז להגיד משהוא שאסרו אל בנים להגיד זה שוויוני?
אנונימי
טוב תקשיב לקרוא למישי מתוקה זה לא הטרדה
בעי
אנונימית
שואל השאלה:
"אבל למה שתגידו את זה לבנות שאתם לא מכירים?" - גם אתן לא מכירות אותן אז למה שתקראו לה ככה. חוץ מזה לא יודע האמת למה בנים עושים את זה אני לא עושה את זה. אבל עדיין
אנונימי
שואל השאלה:
"טוב תקשיב לקרוא למישי מתוקה זה לא הטרדה" - לפי החדשות זה מילה סקסיסטית שנועדה להשתקת האישה.
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני כן אתן לך פרח על "בעי" יצירתי
אנונימי
^^^אני אף פעם לא שמעתי/ראיתי מישהי שהולכת ברחוב ואז קוראת למישהי אחרת יפה קטנה שלי גם זה מוזר
מהמהמה?? תן לי פעם אחת שראית אישה הולכת ברחוב ואומרת למישהי : יפה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
^ פה בסטיפס
אנונימי
מסכים איתך, מאוד.