16 תשובות
אבל למה שתגידו את זה לבנות שאתם לא מכירים?
ממתי בן שקורא למישהי מתוקה נקרא מטריד?!
זה כמו שאנחנו אומרים אחי, אח שלי, גבר...
^^נכון זה לא מטריד זה פשוט מוזר
שואל השאלה:
"זה כמו שאנחנו אומרים אחי, אח שלי, גבר..." - אני לא בא לחברים שלי ברחוב ואומר להם "יפה שלי", "חתיך", "שרירי", "כוסון" ודברים כאלה.
"זה כמו שאנחנו אומרים אחי, אח שלי, גבר..." - אני לא בא לחברים שלי ברחוב ואומר להם "יפה שלי", "חתיך", "שרירי", "כוסון" ודברים כאלה.
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא כמו כי אחי זה מילה של קרבה, יפה שלי זה מילה של החמאה על גבול אהבה
זה לא כמו כי אחי זה מילה של קרבה, יפה שלי זה מילה של החמאה על גבול אהבה
אנונימי
^^^^איפה הפואנטה?
שואל השאלה:
אז להגיד משהוא שאסרו אל בנים להגיד זה שוויוני?
אז להגיד משהוא שאסרו אל בנים להגיד זה שוויוני?
אנונימי
טוב תקשיב לקרוא למישי מתוקה זה לא הטרדה
בעי
בעי
אנונימית
שואל השאלה:
"אבל למה שתגידו את זה לבנות שאתם לא מכירים?" - גם אתן לא מכירות אותן אז למה שתקראו לה ככה. חוץ מזה לא יודע האמת למה בנים עושים את זה אני לא עושה את זה. אבל עדיין
"אבל למה שתגידו את זה לבנות שאתם לא מכירים?" - גם אתן לא מכירות אותן אז למה שתקראו לה ככה. חוץ מזה לא יודע האמת למה בנים עושים את זה אני לא עושה את זה. אבל עדיין
אנונימי
שואל השאלה:
"טוב תקשיב לקרוא למישי מתוקה זה לא הטרדה" - לפי החדשות זה מילה סקסיסטית שנועדה להשתקת האישה.
"טוב תקשיב לקרוא למישי מתוקה זה לא הטרדה" - לפי החדשות זה מילה סקסיסטית שנועדה להשתקת האישה.
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני כן אתן לך פרח על "בעי" יצירתי
אבל אני כן אתן לך פרח על "בעי" יצירתי
אנונימי
^^^אני אף פעם לא שמעתי/ראיתי מישהי שהולכת ברחוב ואז קוראת למישהי אחרת יפה קטנה שלי גם זה מוזר
מהמהמה?? תן לי פעם אחת שראית אישה הולכת ברחוב ואומרת למישהי : יפה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
^ פה בסטיפס
^ פה בסטיפס
אנונימי
מסכים איתך, מאוד.
באותו הנושא: