10 תשובות
כנראה עושים עליך הרבה דאחקות, הרבה לא אוהבים את זה אבל זה מהנה.
שואל השאלה:
זה ממש לא מהנה זה מעליב
אנונימי
אולי הבעיה הם האנשים שאתה מסתובב איתם
לא אומר עליך כלום,

שאלה לי אליך, כשיש צחוקים שלא נגמרים על חשבונך אתה אוהב?
זה נורמלי לגמרי , יש אנשים שלוקחים את זה כבדיחות ויש אנשים שזה לא נעים להם , כי ברצינות זה באמת לא נעים , זה לא אומר עלייך כלום זה רק אומר דברים על האנשים שעשו את זה
אנונימית
שואל השאלה:
לא אבל אני בכלל לא אוהב, לא שיורדים עלי הכוונה שלי הייתה שאני לא אוהב צחוקים ולא צוחק בכלל איך להשתנות
אנונימי
אין כזה דבר
שואל השאלה:
יש תאמין לי יש
אנונימי
אבל אם זה לא מצחיק אותך, למה שתצחק?
סתם לזייף צחוק זה לא כיף
איך אתה עכשיו עם העניין הזה? אני גם בעייתית עם צחוקים וקצת מאלצת את עצמי להשתנות אבל אני לא בטוחה שזה מה שנכון לעשות.
אנונימית