2 תשובות
לבוא עם ראש פתוח ובלי שום לחץ, הם שמים לב לזה כשלחוצים ומפחדים מהמשימות שלהם. אני סתם באתי לשם כדי לעשות כיף והלך לי ממש אחלה
פשוט תהיי את ותבואי במחשבה של יהיה לי כיף, אני הייתי ממש בלחץ ובסוף ממש נהניתי
באותו הנושא: