4 תשובות
תמרחי קרם הגנה ותלבשי ארוך, אם בא לך לצרת לטיול, אם לא, שבי בבית תנוחי, תעשי לעצמך שוקו ויהיה בסדר.
שואל השאלה:
במקומי היית יוצא?
אני ממש סובלת מכאבים, וכבר נשרפתי הקרם הגנה לא יעזור (אלא אם אני לא רוצה להשרף עוד יותר)
אנונימית
דבר ראשון
אני יודעת שזה כואב, אבל תתקלחי במים פורשים,
לא קרים מידי ולא חמים מידי.
תמרחי על הגוף משחה בשם "אין כוויה" או קרם אלוורה ואפ אין את קרם גוף.
דבג שני, בטוחה שיהיו לך עוד מיליון טיולים אפ את יכולה תנצלי זמן בבית ותנוחי.
עדיף לך לשבת בבית זה תמיד הכי כיף ומבטיחים לך שתהני לא כמו בטיול שיכול להיות מבאס