12 תשובות
נדיר ומושלם
*לדעתי* צומי לעשות את זה.
זה נחמד והכל אבל זה ממש בשביל למשוך את העין שיסתכלו עליה.
מושפעות
מהמם הלוואי והיה לי אומץ לעשות כל השיער היה לי משהו כמו חצי שיער
בעייני זה יפה
אם הן אוהבות את זה אז למה לא
שיעשו מה שבא להן ולכולם זה מהמם ולא צריך לשפוט לפי מראה
מהמםם
זה הדבר הכי מושך שקיים בעולם הזה.
אני רוצה כזה
גךרחיגן נדיר אני ממש אוהבת
מהמם ם ם ם אני רוצה לצבוע את השיער מתישהו בעתיד (הכנראה דיי רחוק)