5 תשובות
אם הוא ימשיך לשלוח הודעות הוא פשוט יבין שאת לא עונה לו ושחסמת.
אי אפשר לראות אם את או מישהו אחר ראית את ההודעה.
אי אפשר לראות אם את או מישהו אחר ראית את ההודעה.
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
אנונימית
שואל השאלה:
ואם הוא ימשיך לשלוח הודעות הוא יחשוב שאני רואה?
ואם הוא ימשיך לשלוח הודעות הוא יחשוב שאני רואה?
אנונימית
לא יראה.
ישאר אותו דבר פשוט לך הצאט יעלם..
במקרה ואת רוצה להוריד חסימה, את כותבת את שם המשתמש בחיפוש, עושה לו צאט ואז שלוש נקודות ומורידה חסימה
ישאר אותו דבר פשוט לך הצאט יעלם..
במקרה ואת רוצה להוריד חסימה, את כותבת את שם המשתמש בחיפוש, עושה לו צאט ואז שלוש נקודות ומורידה חסימה
אני חושבת שכתוב לו איש קשר זה אינו קיים במערכת