7 תשובות
יש וירוס אבל אין מגיפה
ואם זה יעזור לך אני לא בטוחה אבל גם יש מלא הוכחות שהוירוס מעולם לא בודד ולא קיים, אני יכולה לשלוח למרות שאני לא יודעת אם אני בכללי מאמינה, יש סיכוי שזה נכון
ואם זה יעזור לך אני לא בטוחה אבל גם יש מלא הוכחות שהוירוס מעולם לא בודד ולא קיים, אני יכולה לשלוח למרות שאני לא יודעת אם אני בכללי מאמינה, יש סיכוי שזה נכון
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית, נשמע הגיוני. אשמח לראות.
אנונימית, נשמע הגיוני. אשמח לראות.
אנונימי
שואל השאלה:
מָר גַמָל הַמֵטוּרְלַל(ת), אז מה כן נכון? שיש מגיפה? יש לך הוכחות מהנתונים והשוואות לעומת השנים הקודמות?
מָר גַמָל הַמֵטוּרְלַל(ת), אז מה כן נכון? שיש מגיפה? יש לך הוכחות מהנתונים והשוואות לעומת השנים הקודמות?
אנונימי
אחרי לחצים ממושכים של אזרחי אירלנד על הממשלה.
ממשלת אירלנד הודתה שוירוס הקורונה לא בודד ואין שום ממצא לקיומו.
הכתבת שואלת:
איך אפשר לדעת שהחיסון נגד הנגיף אפקטיבי, אם בכלל לא הצליחו לבודד את הנגיף עצמו ?
איך זה ייתכן שיש חיסון נגד נגיף שכלל לא בודד מלכתחילה?
לכתבה המלאה מאירלנד:
https://edcdeveloper.wordpress.com/2020/12/25/irish-government-admits-covid-19-does-not-exist/
.
חברים! המרכז האמריקני המפורסם והרשמי לבקרת מחלות ומניעתן (cdc), הרשמי ביותר מכל ארגוני הממשלה הרשמיים, אמר לעולם כי נגיף ה- ovid-19 (sars-cov-2) מעולם לא בודד על ידי איש, מה שמשמעותו ישירות שזה לא קיים.
הם הודיעו לעובדה זו בעולם במסמך הארוך שלהם שנקרא
"cdc 2019-novel coronavirus (2019-ncov) לוח אבחון rt-pcr בזמן אמת" -
"cdc 2019-novel coronavirus (2019-ncov) לוח אבחון rt-pcr בזמן אמת" מיום 13 ביולי 2020.
קישור:
https://www.fda.gov/media/134922/download?fbclid=iwar3luze08-bk2dkvc jortkg934qmh3k7uuvfvksxgamct8grt1lanyqyoqy
מידע זה נקבר עמוק במסמך זה, בעמוד 39, תחת "מאפייני ביצועים", "מאפייני ביצועים".
אז מה ה- cdc אומר לנו?
ציטוט:
"מכיוון שאין כרגע מבודדי וירוסים מכמתים של ה- 2019-ncov, מבחנים שנועדו לאיתור ה- rna-ncov 2019 נבדקו עם מלאי מאופיין של תעתיק rna באורך מלא (גן n; הצטרפות genbank: mn908947.2) של ידוע. כותרת ... .. "
.
מנהל מחלקת קורונה אומר שאין קורונה
https://www.facebook.com/groups/2564490930490336/permalink/2756572944615466/
.
"אני מדען במעבדה קלינית,
קובייד-19 הוא פייק (זיוף), התעוררי אמריקה"
======================
דרק קנאוס, מדען במעבדה קלינית,
בעל דוקטורט בווירולוגיה ואימונולוגיה כותב:
בדקתי 1500 דגימות קובייד-19 (קוrונה) "חיוביות כביכול", שנאספו כאן בדרום קליפורניה.
כאשר עשיתי יחד עם צוות המעבדה שלי את הבדיקות באמצעות הפוסטולציות והתצפית של קוך תחת sem
(מיקרוסקופ אלקטרונים סורק),
מצאנו no covid
(הנגיף לא קיים)
בכל אחת מ -1500 הדגימות האלה !!
מה שמצאנו הוא שכל 1500 הדגימות היו בעיקר שפעת a וחלקן היו שפעת b, אך אף לא מקרה אחד של קוביד, ולא השתמשנו בבדיקת ה- b.s. pcr .
לאחר מכן שלחנו את יתרת הדגימות לסטנפורד, קורנל וכמה מעבדות של אוניברסיטת קליפורניה, והם מצאו את אותן התוצאות כמונו,
no covid (הנגיף לא קיים).
הם מצאו שפעת a ו -b.
אז דיברנו עם ה- cdc וביקשנו דגימות קיימא של קוביד-19,
והם אמרו שהם אינם יכולים לספק אותן משום שאין להם דגימות.
כעת הגענו למסקנה הנחרצת בכל עבודת המחקר והמעבדה שלנו, שהקוביד-19 היה דמיוני ובדיוני.
קראו לשפעת קוביד, ורוב 225,000 ההרוגים מתו כתוצאה ממחלות לב כגון מחלות לב, סרטן, סוכרת, אמפיזמה וכו'.
ואז הם חלו בשפעת שהחלישה את המערכת החיסונית שלהם עוד יותר והם מתו.
עדיין לא מצאתי דגימה אחת ברת - קימא של קובייד 19 לעבוד איתה.
אנו בכל שבע האוניברסיטאות בהן ערכנו את בדיקות המעבדה על 1500 הדגימות הללו תובעים כעת את ה- cdc בגין הונאת קובייד -19.
ה- cdc עדיין לא שלחו לנו דגימה אחת ברת - קימא, מבודדת וטהורה של הנגיף.
אם הם לא יכולים או לא ישלחו לנו דגימה ברת - קימא, אני אומר שאין קוביד -19.
זה פיקציה!
ארבע עבודות המחקר המתארות את התמציות הגנומיות של נגיף הקובייד -19 מעולם לא הצליחו בבידוד וטיהור הדגימות.
כל ארבעת המאמרים שנכתבו על הנגיף מתארים רק פיסות rna קטנות שאורכן היה 37 עד 40 זוגות בסיס שאינם וירוס,
לגנום ויראלי יש בדר"כ 30,000 עד 40,000 זוגות בסיס.
אם הקוביד -19 הוא כ"כ רע,
שהוא אמור להיות בכל מקום,
איך זה שאף אחד בכל מעבדה ברחבי העולם מעולם לא הצליח לבודד ולטהר את הנגיף הזה במלואו?
זה בגלל שהם מעולם לא ממש מצאו את הנגיף כל מה שהם מצאו אי פעם היו חתיכות קטנות של rna שבכל מקרה מעולם לא זוהו כנגיף.
אז מה שאנחנו מתמודדים איתו זה רק עוד זן של שפעת כמו בכל שנה... לכאורה. http://tapnewswire.com/2021/02/explosive-if-true-im-a-clinical-lab-scientist-c19-is-fake-wake-up-america/
ממשלת אירלנד הודתה שוירוס הקורונה לא בודד ואין שום ממצא לקיומו.
הכתבת שואלת:
איך אפשר לדעת שהחיסון נגד הנגיף אפקטיבי, אם בכלל לא הצליחו לבודד את הנגיף עצמו ?
איך זה ייתכן שיש חיסון נגד נגיף שכלל לא בודד מלכתחילה?
לכתבה המלאה מאירלנד:
https://edcdeveloper.wordpress.com/2020/12/25/irish-government-admits-covid-19-does-not-exist/
.
חברים! המרכז האמריקני המפורסם והרשמי לבקרת מחלות ומניעתן (cdc), הרשמי ביותר מכל ארגוני הממשלה הרשמיים, אמר לעולם כי נגיף ה- ovid-19 (sars-cov-2) מעולם לא בודד על ידי איש, מה שמשמעותו ישירות שזה לא קיים.
הם הודיעו לעובדה זו בעולם במסמך הארוך שלהם שנקרא
"cdc 2019-novel coronavirus (2019-ncov) לוח אבחון rt-pcr בזמן אמת" -
"cdc 2019-novel coronavirus (2019-ncov) לוח אבחון rt-pcr בזמן אמת" מיום 13 ביולי 2020.
קישור:
https://www.fda.gov/media/134922/download?fbclid=iwar3luze08-bk2dkvc jortkg934qmh3k7uuvfvksxgamct8grt1lanyqyoqy
מידע זה נקבר עמוק במסמך זה, בעמוד 39, תחת "מאפייני ביצועים", "מאפייני ביצועים".
אז מה ה- cdc אומר לנו?
ציטוט:
"מכיוון שאין כרגע מבודדי וירוסים מכמתים של ה- 2019-ncov, מבחנים שנועדו לאיתור ה- rna-ncov 2019 נבדקו עם מלאי מאופיין של תעתיק rna באורך מלא (גן n; הצטרפות genbank: mn908947.2) של ידוע. כותרת ... .. "
.
מנהל מחלקת קורונה אומר שאין קורונה
https://www.facebook.com/groups/2564490930490336/permalink/2756572944615466/
.
"אני מדען במעבדה קלינית,
קובייד-19 הוא פייק (זיוף), התעוררי אמריקה"
======================
דרק קנאוס, מדען במעבדה קלינית,
בעל דוקטורט בווירולוגיה ואימונולוגיה כותב:
בדקתי 1500 דגימות קובייד-19 (קוrונה) "חיוביות כביכול", שנאספו כאן בדרום קליפורניה.
כאשר עשיתי יחד עם צוות המעבדה שלי את הבדיקות באמצעות הפוסטולציות והתצפית של קוך תחת sem
(מיקרוסקופ אלקטרונים סורק),
מצאנו no covid
(הנגיף לא קיים)
בכל אחת מ -1500 הדגימות האלה !!
מה שמצאנו הוא שכל 1500 הדגימות היו בעיקר שפעת a וחלקן היו שפעת b, אך אף לא מקרה אחד של קוביד, ולא השתמשנו בבדיקת ה- b.s. pcr .
לאחר מכן שלחנו את יתרת הדגימות לסטנפורד, קורנל וכמה מעבדות של אוניברסיטת קליפורניה, והם מצאו את אותן התוצאות כמונו,
no covid (הנגיף לא קיים).
הם מצאו שפעת a ו -b.
אז דיברנו עם ה- cdc וביקשנו דגימות קיימא של קוביד-19,
והם אמרו שהם אינם יכולים לספק אותן משום שאין להם דגימות.
כעת הגענו למסקנה הנחרצת בכל עבודת המחקר והמעבדה שלנו, שהקוביד-19 היה דמיוני ובדיוני.
קראו לשפעת קוביד, ורוב 225,000 ההרוגים מתו כתוצאה ממחלות לב כגון מחלות לב, סרטן, סוכרת, אמפיזמה וכו'.
ואז הם חלו בשפעת שהחלישה את המערכת החיסונית שלהם עוד יותר והם מתו.
עדיין לא מצאתי דגימה אחת ברת - קימא של קובייד 19 לעבוד איתה.
אנו בכל שבע האוניברסיטאות בהן ערכנו את בדיקות המעבדה על 1500 הדגימות הללו תובעים כעת את ה- cdc בגין הונאת קובייד -19.
ה- cdc עדיין לא שלחו לנו דגימה אחת ברת - קימא, מבודדת וטהורה של הנגיף.
אם הם לא יכולים או לא ישלחו לנו דגימה ברת - קימא, אני אומר שאין קוביד -19.
זה פיקציה!
ארבע עבודות המחקר המתארות את התמציות הגנומיות של נגיף הקובייד -19 מעולם לא הצליחו בבידוד וטיהור הדגימות.
כל ארבעת המאמרים שנכתבו על הנגיף מתארים רק פיסות rna קטנות שאורכן היה 37 עד 40 זוגות בסיס שאינם וירוס,
לגנום ויראלי יש בדר"כ 30,000 עד 40,000 זוגות בסיס.
אם הקוביד -19 הוא כ"כ רע,
שהוא אמור להיות בכל מקום,
איך זה שאף אחד בכל מעבדה ברחבי העולם מעולם לא הצליח לבודד ולטהר את הנגיף הזה במלואו?
זה בגלל שהם מעולם לא ממש מצאו את הנגיף כל מה שהם מצאו אי פעם היו חתיכות קטנות של rna שבכל מקרה מעולם לא זוהו כנגיף.
אז מה שאנחנו מתמודדים איתו זה רק עוד זן של שפעת כמו בכל שנה... לכאורה. http://tapnewswire.com/2021/02/explosive-if-true-im-a-clinical-lab-scientist-c19-is-fake-wake-up-america/
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית, תודה רבה! :)
אנונימית, תודה רבה! :)
אנונימי
^^ אתם יודעים מה הבעיה? גם אחרי שמפרסמים דברים כאלה יהיו את אלה שיגידו "זה פייק, זה פייק..." ממש כמו רובוטים בלי מחשבה. כמו עדר
אנונימית
שואל השאלה:
^ אנונימית, הם הנקראים "כבשים", לא?
^ אנונימית, הם הנקראים "כבשים", לא?
אנונימי
באותו הנושא: