7 תשובות
לא. גיל 12 לבנות זה גיל מפסיק גדול בשביל לדעת שיש אלוקים, לךא סתם הן מתחייבות בגיל הזה במצוות (נידה מה ע"ב), מה שכולל את מצות האמונה.
זה מיוחד מאוד
תשמרי על זה , זו מתנה .
וואו כל הכבוד לך ולא זה לא מוזר זה מיוחד כי בכללי בגיל הזה לא כזה אכפת מזה ואתה פשוט הולך לפי ההורים שלך (לפחות לי לא היה כזה אכפת פשוט הייתי מאמין בגלל ההורים שלי למרות שעכשיו זה שונה טיפה ואני מאמין יותר בגלל מה שלמדתי)
בכלל לא.
lo
אבל את אכן מלכה
לא, את צדיקה!!!
כל הכבוד לך את פשוט מהממת,! באמת, מעריצה אותך! את גדולה מהחיים!!
הלוואי והייתי זוכה להיות כמוך!!