6 תשובות
כןס אמא שלה
לא יודעת אם הפרעות אכילה אבל הייתה תקופה שרציתי להיות ממש רזה
ופשוט לא אכלתי
זה ממש לא בריא
ופשוט לא אכלתי
זה ממש לא בריא
אצלי זה קטע של שליטה, וגם רצון להיות רזה.
השוותי את עצמי לבנות אחרות
כי אין לי חברים
אז שאלתי מה לא טוב בי
כי אין לי חברים
אז שאלתי מה לא טוב בי
אנונימית
הפסקתי לאכול
לא הייתה לי מוטיבציה לאכול
ולא הייתי רעבה
אבל ההורים שלי מכריחים אותי לאכול..
לא הייתה לי מוטיבציה לאכול
ולא הייתי רעבה
אבל ההורים שלי מכריחים אותי לאכול..
הייתי בדיכאון אז הייתי עושה מלא סמים בשביל להרגיש יותר טוב ואחר כך בשביל לפגוע בעצמי וכשהבנתי שזה לא ממש פוגע בי התחלתי פשוט לאכול מלא אכילה ריגשית בהתחלה ואז כשהתחלתי לעלות במשקל והיו מעירים לי על כי תמיד הייתי רזונת אז התחלתי להיגעל מעצמי ולהתבייש שאני אוכלת ככה ומפה לשם בולמוסים - הקאות - בולמוסים - הקאות...
באותו הנושא: