3 תשובות
לכי תהני אני עכשיו חזרתי מטיול והיה לי הכי כיך בעולם
תלכי ותהיי עם המדריכים או עם ילדים אחרים
אם את רוצה ללכת תלכי, אל תשללי מעצמך בגלל שחברות שלך לא הולכות.
באותו הנושא: