17 תשובות
לא נראלי תעלי את זה אין פואנטה
תעשי אימוגים של חיות ולוקיישן
לתייג את החברה הגבוהה ולא לומר כלום
למה שתעלי את זה
אנונימית
שואל השאלה:
זו תמונה ממש יפה
אנונימית
אהה אז תייגי את הבסטי או את אח שלך בקטן
אנונימית
"תראו ג'ירפה מסכנה שכלואה כל חייה בכלוב עלוב בשביל שאני אוכל לצלם אותה לסטורי שלי"
שימי קישור של התמונה פה ואז אני יגיד לך מה לשים ואיפה. אבל בעיקרון אפשר סתם מיקום או אימוגי של חיה כלשהיא
שואל השאלה:
^^ תקשיבי החיות האלו בסכנת הכחדה. גן חיות זה נטו בשביל לשמר את החיות שלא ייכחדו.
אנונימית
^^^איזה מרמור, ולשאלתך הייתי כותבת איזה משפט ציני על הגירפה
שואל השאלה:
אנונימית
חחח גני החיות פה הם נטו בשביל רווח כלכלי ולא בשביל לשמר ג'ירפות
דבר ראשון תמונה נדירה. דבר שני את לא חייבת להוסיף כלום כי זה באמת תמונה יפה לבד אבל אם ממש בא לך אז שימי מיקום של שם יפה כזה באמצע התמונה בשמיים כזה (לא גדול מדי ולא קטן מדי)
#גירפה #תמונה יפה
אנונימית
אנשים, מאיפה בא הצורך להעלות כל דבר שאתם עושים? זה ממש מטומטם לדעתי... סורי אם פגעתי במישהו אבל זה מה שאני חושבת
אנונימית
^מה זה עניינך בכלל? זה זכותו של כל בן אדם להעלות מה שבא לו לסטורי וזה לא שאף אחד אובססיבי לזה או משהו. אניא ישית לוקחת את זה בקטע של לזכור חוויות גם
שואל השאלה:
^^מה הקשר? גם אני זוכרת ככה חוויות כי אני מסתכלת בארכיון ואומרת "איי איזה כיף היה..." באמת שכל אחד יעשה מה שטוב לו יש כאלה שמצלמים נייר טואלט ומעדכנים שהם חולים וזה כנראה תחושה שלהם בא לשתף. כן אני רוצה לשתף את החוויות שלי
אנונימית