3 תשובות
פתיתים זה יאמי. תאכלי פתיתים.
שואל השאלה:
אני אוכל אבוקדו טוסט
תןדה בכל מקרה
אני אוכל אבוקדו טוסט
תןדה בכל מקרה
אנונימית
פתיתים, הכי טעים :)
באותו הנושא: