3 תשובות
הכל טוב
עם הוא העביר אותך סימן שהגבת טוב
הכל בסדר גם אצלי בטסט שמתי על ניוטרל בסוף במקום p ואמר זה מה שחסר לי כי הוא בא לצאת והרכב זז וגם שחיפשנו מקום לעצור או בלם והתעצבן ימך שימו ובסוף עברתי כי נהגתי טוב אני מאמינה שהוא הבין שזה לחץ ואם עברת אז זה אומר שאת נוהגת טוב למרות הפאשלה
הטסטרים לא שוכחים שגם את בן אדם ולא תמיד נוהגים מושלם, הכל טוב. הוא העביר אותך כי הוא מאמין שמגיע לך לעבור, תאמיני לי, טסטרים בדרך לא מעבירים בקלות יותר מידי. כנראה נהגת טוב והוא ראה את זה. גם אל תשכחי שהם לוקחים בחשבון שאת, בואי נגיד, לא נוהגת יותר מידי זמן וזה ברור מאליו שבתחילת הנהיגה שלך את לא תנהגי מושלם, הכל טוב 3> כשאת נוהגת לבד תזכרי תמיד לנסות לשים לב כמה שיותר לדברים שקורים סביבך ולא להילחץ