8 תשובות
תעשה גולגולל
תאמת שזה יהיה יפה לך.
אבל יותר קצר מקארה, לי יש כזה קארה אבל אני חושבת שלבנים זה יפה קצר
אבל יותר קצר מקארה, לי יש כזה קארה אבל אני חושבת שלבנים זה יפה קצר
אם תלך לאדם הנכון ותעשה את התספורת הנכונה ושהספר יסביר לך מה עושים זה יראה מעולה
אבל תלך לספר טוב.כנס לקבוצת פייסבוק מתולתלות וחפש המלצות לספרים טובים
אבל תלך לספר טוב.כנס לקבוצת פייסבוק מתולתלות וחפש המלצות לספרים טובים
לאא לאא תשאיר ככה זה מהמם לבנים
תעשה גולגול או קוקוו
אל תורידד
אל תורידד
תעשה תסרוקת של בנים.
תעשה גלאח בצדדים ותשאיר למעלה זה הכי יפה, ולא צריך לאסוף את השיער ככה.
מילה אחת: קליפסים.
תודו לי אחכ
תודו לי אחכ
באותו הנושא: