12 תשובות
ים, כי יש אווירה אחרת ויותר כיפית
בריכה!! כולם משתינים שם וזה הכי כיף לשחות עם שתינה של אחרים
ים כי זה יותר יפה שם
ים
ים
זאת אווירה רגועה ווייבים מטורפים
זאת אווירה רגועה ווייבים מטורפים
נראלי בריכה, חיות ים מפחידות אותי
ים מבחינת המים עצמם אבל בגלל החול זה ממש מוריד מזה אז נראה לי בריכה
אני אוהבת להיות בים אבל אני מעדיפה להיכנס למים בבריכה, יותר נוח פשוט
בריכה כי זה כיף ולא נכנס מים מעצבנים כאלו למים וברכה יותר אינטימי כזה וזה
ים כי זו הרגשה יותר טבעית ואין משהו שסוגר אותך בגבולות
ים כי זה יותר כיף
ים, יותר כיף, ויש גלים
באותו הנושא: