7 תשובות
אני אוהבת את דוג'ה וניקי אבל בניהן נראלי דוג'ה אני שומעת יותר שירים שלה למרות שניקי אייקונית בטירוף והיא גם מושכרת ממש אני אלך על דוג'ה
Snt
אני אוהבת מאוד את דוגה
אבל ניקי היא המלכה
רק ניקי ודוג'ה
ניקי
אבל אני אוהבת גם את מייגן דוגה וקארדי
את קארדי אני ממש לא אוהבת.
דוג'ה ומייגן נסיכותת אני חולה עליהן.
אבל ניקי היא ה-מלכה ותמיד תהיה רלוונטית
ניקי דה קווין