10 תשובות
קנאה לא שווה אהבה או אכפתיות.
לא קנאי
קנאי קל
ברור שקנאי זה ההרגשה הכי כיפית בארץ אבל לא קנאי אובססיבי עכשיו
קנאי!! כיף לדעת שאכפת לו. לא כולם יסכימו איתי אבל לדעתי מי שלא מקנא לא אוהב:)
לא קנאי
לא קנאי
לא קנאי
אם חייב מתוך השני קיצוניים
לא קנאי
לא קנאי
לא קנאי
כי כל הקנאים הם בוגדים וגם אני מעדיפה מישהו שלא יגיד לי מה לעשןת תודה
כי כל הקנאים הם בוגדים וגם אני מעדיפה מישהו שלא יגיד לי מה לעשןת תודה
באותו הנושא: