3 תשובות
תלוי.
פיזיולוגית במקרים של בכי שבא מרפלקס, למשל ממכה באף את תתחילי לדמוע.
וגם זה מנגנון של שחרור הורמונים.
בנוסף אבל זה פסיכולוגי, גם אצל ילדים זה ככה הרבה פעמים. לומדים שכשהם בוכים הם מקבלים תשומת לב ואז הם מאמצים את זה.
פיזיולוגית במקרים של בכי שבא מרפלקס, למשל ממכה באף את תתחילי לדמוע.
וגם זה מנגנון של שחרור הורמונים.
בנוסף אבל זה פסיכולוגי, גם אצל ילדים זה ככה הרבה פעמים. לומדים שכשהם בוכים הם מקבלים תשומת לב ואז הם מאמצים את זה.
גם וגם.
התנהגותית בגלל שבכי מופעל ע"י מנגנונים פסיכלוגים נפשיים כמו עצב, אושר וכו
ופיזיולוגי משום שלדמעות יש תפקיד לשטוף את העיניים ומבחינת מחקרים כשבוכים מופרשים הורמונים שגורמים להרגע ולהתנקות.
התנהגותית בגלל שבכי מופעל ע"י מנגנונים פסיכלוגים נפשיים כמו עצב, אושר וכו
ופיזיולוגי משום שלדמעות יש תפקיד לשטוף את העיניים ומבחינת מחקרים כשבוכים מופרשים הורמונים שגורמים להרגע ולהתנקות.
פיזיולוגית אני חושב
באותו הנושא: