7 תשובות
לא חייב ללמוד לזה בכלל.. ואפשר גם לדחות:)
עריכה:
אם חשוב לך להוציא דפר גבוה אז כן תדחי ותלמדי עוד.
אבל אם לא.. ולא אכפת לך איזה תפקיד גם יתנו לך... אז לא חייב ללמוד:)
עריכה:
אם חשוב לך להוציא דפר גבוה אז כן תדחי ותלמדי עוד.
אבל אם לא.. ולא אכפת לך איזה תפקיד גם יתנו לך... אז לא חייב ללמוד:)
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
שואל השאלה:
אין אפשרות דחיתי מלא פעמיים
אין אפשרות דחיתי מלא פעמיים
אנונימית
תלמדי אז השבת יש מלא דברים באינטרנט... בהצלחהה!
וסתם שתדעי שהמבחן ממש לא קשה:)
וסתם שתדעי שהמבחן ממש לא קשה:)
שואל השאלה:
אני רוצה לקבל בסביבות דפר 60 רומה להיות משקית תש
אני רוצה לקבל בסביבות דפר 60 רומה להיות משקית תש
אנונימית
הו אז תלמדי כן:)
משקית תש גם עם דפר 40 את יכולה זה כבר קשור ליום המאה
אני הולכת להיות משקית תש רוב הסיכויים ויש לי דפר 40
ולא זה לא מספיק ללמוד יום אחד לדעתי
אני הולכת להיות משקית תש רוב הסיכויים ויש לי דפר 40
ולא זה לא מספיק ללמוד יום אחד לדעתי
באותו הנושא: