15 תשובות
כמה שרוצים מזאת אןמרת
שואל השאלה:
בגלל הקורונה
אנונימית
בטח כתןב בוויינט
מזמינים את מי שרוצים - ואז מחפשים מקום שמסוגל להכיל את מספר האנשים.

מעדכנת:
עקב התפשטות נגיף הקורונה, משרד הבריאות פירסם הנחיות לקיום אירועים והגביל את מספר המשתתפים עד ל-10 איש באירוע.

ראו את ההנחיות המפורטות בקישור הבא:

>> הנחיות לקיום כנסים - משרד הבריאות

שימו לב, ההנחיות מתעדכנות כל העת, כך שיש להיכנס לאתר משרד הבריאות בכל הנפקה של רישיון לאירוע, על מנת להתנות את הרישיון בשמירה על ההנחיות,

>> לאתר משרד הבריאות

לשאלות והבהרות יש לפנות למוקד המיוחד של משרד הבריאות בטלפון: *5400 או .08-6241010

הרבה בריאות!
שואל השאלה:
אבל הקורונה
אנונימית
עד 300 באולם ע"פ התו הירוק לפי ההנחיות האחרונות ששמעתי. לחלופין, עד חצי מתפוסת האולם אם הוא בלי קשר לקורונה מכיל 300 נגיד אז צריך 150
שואל השאלה:
חצי מתפוסת האולם בלי התו הירוק?
אנונימית
עם!!! כמובן. חשוב לשמור
בכללי צריך חצי מתפוסת האולם. אבל עד 300 איש.. כאילו אם האולם מכיל בכללי 800 והחצי שלו זה 400 אז עדיין אפשר רק 300 אנשים
שואל השאלה:
אז בכל מקרה זה חצי מתפוסת האולם?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
לא. בכל מקרה עד 300 איש או חצי מתפוסת האולם, כאילו שאם החצי תפוסה שלו זה 400 אז עדיין צריך 300
זה חצי מהאולם או 300
שואל השאלה:
כן כאילו זה יכול להיות פחות מ300
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אנונימית