6 תשובות
ממש לא
בעקרון לא ממש כי הפלסטינים הם לא נחשבים אזרחים שלנו, באותה מידה הם גם בכלל לא נחשבים אזרחים אז אנחנו כן עם כובש על עם כבוש.
אבל אפרטהייד זה כשיש 2 רמות של אזרחים שלאחת מהן אין זכויות.
הפלסטינים הם לא אזרחים בשום מקום וטכנית הם תחת הרשות הפלסטינית שאמורה לדאוג להם אז זה לא ממש התפקיד שלנו לעשות את זה, אבל הם כן סוג של תחת מצור כי אנחנו מפחדים שהם ישיגו נשק. בקיצור זה מסובך.
אנונימי
באותו הנושא: