התחברות
הרשמה
ירדתי 4 קילו בקצת יותר מחודשיים זה בסדר או שאפשר יותר?
19 במרץ 2021, 10:16
ירידה במשקל
2 תשובות
זה יפה!!
_
__babygirl__
זה סבבה
א
איןןן שם
באותו הנושא:
אני בדיאטה כבר קרוב לחודשיים הכל הלך טוב בהתחלה ירדתי כמעט עשרים קילו אבל...
ירדתי 18 קילו בחודשיים זה נחשב הרבה?
ירדתי 11 קילו בחודשיים זה טוב?
ירדתי 5 קילו בחודשיים והצלחתי להפסיק לשתות אפילו לא קולה רק מים אפשר חיזוקים?
ירדתי 9 קילו בחודשיים וחצי זה בסדר?
ירדתי בערך 7 קילו ונשאר לי עוד 4 אני יוריד אותם בחודשיים ??
ירדתי 11 קילו נראלי בחודשיים גאים בי?
1170 תשובות ו357 פרחים בקצת יותר מחודשיים זה טוב?
הגיוני שירדתי 2 קילו בקצת יותר משלושה שבועות רק מאכילה יחסית בריאה ומסודרת?
אני בדיאטה , ירדתי 2 קילו בשבוע , זה טוב או להתאמץ יותר?
ירדתי משהוא כמו 35 קילו בחודשיים זה מהיר מידי?