אתם מנסים לסדר את השעות שינה שלכם כי זה כבר הגיע למצב שאתם הולכים לישון ב5 בבוקר וקמים ב1 בצהוריים, קיצר אתם התנתקתם מהטלפון לפני שעה והתארגנתם לשינה בערך לפני חצי שעה התחלתם לנסות להרדם, אתם כמעט נרדמים ואז יתוש מתחילים לזמזם לכם ליד האוזן וזה מציק לכם אז אתם מדליקים את האור בכדי למצוא את המטרד אבל אתם לא רואים שום דבר שום יתוש, אתם חוזרים לישון ואתם רגועים ורדומים ואז פתאום שוב פעם הזמזום הפעם קמתם עם עקיצה גדולה על הפנים היא מכאיבה לכם ומגרדת ואתם לא יודעים מה לעשות לחזור לישון בחדר? להישער ערה? להיות בטלפון?