5 תשובות
יש אנשים שזה מה שהם אוהבים, לפי דעתי זה מיותר אבל זה מה שהם אוהבים
דקה אני מחפש בתגובות איפה היא ביקשה את דעתך
אנונימי
יש לה את הכסף למה לא אבל בתכלס גם לי יש זוג אחד חלום שלי שיהיה לי ככה מלא
אני לא חושבת שהיא שילמה על כל זה בעצמה אולי גם קנו לה או שהיא קיבלה חלק מהנעליים אבל גם אני לא מבינה מה יש לה לעשות עם כל כך הרבה נעליים כאילו נראלי בשנה היא לא מספיקה לנעול את כולם אז כאילו למה פשוט למה..
הפואנטה של השאלה: *אמוג'י דגל פלסטין*
אנונימי
באותו הנושא: