התחברות הרשמה

הייתם לובשים קפוצון של אדידס?

אני לא יודעת ולא שמתי את הקפוצון הזה מלא זמן והוא שחור
18 במרץ 2021, 18:02
לבושAdidasסטיילינג    
8 תשובות
כן
ג
גדעון פיצקי
כן
q
qpqpq
מה הבעיה
נ
נֶאֱבֶדֶת בַּחֲלָל
שואל השאלה:
זה יפה ?
אנונימית
אוי נו תלבשי מה שבאלך ושימי ז על כולם
נ
נֶאֱבֶדֶת בַּחֲלָל
כן
מ
מר אבוקדוב
כן
א
אתם יכולים לקרוא לי ג'ינורה
כע
ת
תוב עכי
באותו הנושא:
למה רוסים לובשים אדידס?
למה רוסים לובשים אדידס?
ג'ינג'ים לובשים אדידס?
רק אותי ממש מעצבן שלא מעט (לא כולם) ערסים ופרחות לובשים אדידס???
בנות זה מעלה לכן שבנים לובשים נייק/אדידס?
איזה נעליים אפשר לשים עם קפוצון של צמפיון ומכנס ארוך של אדידס?
יש פה כאלה שכבר לובשים קפוצונים?
אתם לובשים מותגים כמו נייק ואדידס?
הייתם לובשים חולצה של נייק ומכנס של אדידס?
הייתם לובשים/לובשות נייק ואדידס ביחד, זה יפה בעיניכם?
מה ערסים יותר לובשים נייק או אדידס?