8 תשובות
לא זה יפה תעשי את זה
שואל השאלה:
מה אני יכולה לכתוב מעל?
מה אני יכולה לכתוב מעל?
אנונימית
זה מאוד יפה מצדך..
לא מוזר בכלל זה ממש נחמד דווקא.
את יכולה לכתוב משהו כמו "מזל טוב"...
r. george
לא מוזר בכלל זה ממש נחמד דווקא.
את יכולה לכתוב משהו כמו "מזל טוב"...
r. george
כן זה ממש מקסים ותוסיפי גם ברכה.:)
את יכולה לכתוב משהו מצחיק כמו "נו, ילדת כבר?" או לכתוב לידה קלה אוהבים אותך, דברים כאלה בסגנון
שנה הבאה עוד אחד?
סתם לא תגידי לה מזל טוב אוהבים אותך
סתם לא תגידי לה מזל טוב אוהבים אותך
זה מאוד יפה וכל הכבוד על היוזמה! בהצלחה :)
מזל טןב ולידה קלהה❤
מזל טןב ולידה קלהה❤
ברור! אני בטוחה שזה ישמח אותה
באותו הנושא: