11 תשובות
סבירים אבל הספרים פי מאה יותר טובים
שואל השאלה:
כןכן קראתי את הספרים
אנונימית
כן הם די טובים אני חושב
פשוט תראי אותם לול. גם אם הם גרועים. אני אומרת- מה יש לך להפסיד
אנונימית
הם גרועים
לא לראות ראיתי לפני שקראתי את הספרים וגם אז הם לא טובים
לא
עדיף לצפות בברז מטפטף מאשר לראות את זה
לא. הם נוראיים
אוקיי אוקיי
הסרט הראשון סביר בתור סרט
יחסית לספר הוא נוראי והוא לא דומה בכלל הרסו את כל הדמויות
הסרט השני נוראי בכל צורה אפשרית
הרסו את כל הדמויות כל הסיפור שונה לגמרי וזה יצא פשוט אסון
הספרים כל כך הרבה יותר טובים ובכללי הספרים של ריק ריירדן מדהימים
ממליצה מאוד לקרוא אותם ו*בחיים* לא לראות את הסרטים
בעדינות
הסרטים המזעזעים ביותר שראיתי