8 תשובות
כי הם יודעים שהם הולכים לנצח בלי זה
וזה האבסורד במפלגה הזאת , היא זבל ואנשים לא מבינים את זה.

הליכוד של היום הוא לא הליכוד של פעם
וכולו רק סובב סביב ביבי .

זו המפלגה היחידה שאנשים מצביעים לה לא בגלל המפלגה אלא רק בגלל ביבי.
כי אין להם אידיאולוגיה בכלל הם פשוט פועלים לפי מה שישאיר את ביבי ראש ממשלה כל החיים .
אנונימית
ככה זה כשאין ערכים ואידיאולוגיה
ביבי לא רוצה שתראו את ההבדלים במצע שלו להחלטות שהוא עשה בפועל
rdkk זה לא נכון קודם כל אם כבר מצבעים לה זה בגלל בגין דבר שני טנשים מצבעים לה בגלל שיודעים שביבי בראושה ויודעים שהוא עושה טוב למען המדינה
בגלל שיש להם אידאולגיה שלפיה הם הולכים וחוץ מזה מי שכבר לא עושה תמצע זה לפיד וגנץ וסהר שהם המצע שלנם זה שביבי לא יהיה ראש ממשלה וגם זה רק בשביל שלהם יהיה יותר כוח
כי המצע שלהם זה להתחנף הכי חזק לביבי. ביבי בן אדם גאון ולא השאיר שום יורש אחריו שיהייה ראש מפלגת הליכוד. כל מי שבמפלגת הליכוד מסריח וצריך להתחנף יפה אליו ולשרה. הפרמרייז שלהם לא משנים מי יהייה שר, מפני שגם אם אתה במקום 10 אבל תתחנף לביבי, אתה תהייה שר בממשלה לעומת מקום 3. כמו שקרה עם גדעון.
אנונימית
אין להם מצע יש להם אידיאולוגיה וערכים שלפיהם הם פועלים, כי בואו זה לא שמשהו שראש ממשלה רושם במצע באמת יקרה.
כי בפוליטיקה אתה מוכר מה שקונים וכרגע קונים את המצב של חוסר מצע מפורט למה אז להסתכן עדיף להיזהר מאשר להצטער במיוחד בתקופה שלנו