9 תשובות
שואל השאלה:
לא שמתי מלא קמח......
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא עוגיות.....זה יצא סתם בלילה מוזרה ודלילה עם קמח תופח ובלי שמן
אנונימית
זה כנראה יידבק לנייר אפייה.
אמור להיות בסדר למרות שזה בטח לא יהיה טעים כי הוספת מלא קמח.
שואל השאלה:
אולי זה יצא נגיסים כאלו.....אני לא יודעת(אעדכן בהמשך)
אנונימית
שואל השאלה:
קחו עדכון זה יצא סוג של עוגה שטוחה אני אקרא לזה "עוגת בערך" וזה יצא ממש סביר
אנונימית
חחח לא הולך לקרות כלום אולי העוגיות יידבקו אבל זהו. אל תדאגי חומד
לא הולך לקרות כלום אולי העוגיות ידבקו אבל ממש קל לקלף אותן מהנייר
אבל בטח הולך לצאת יבש מדי ומחניק,גם לי זה קרה אילתרתי כדורי שוקולד ויצא טעים
שואל השאלה:
אומייגאד זה נהיה אפוי קצת בצדדים
אנונימית
חחח בתיאבוןן