12 תשובות
זה בסדר, כל עוד את עונה תשובה טובה ולא שטויות.
אני לפעמים על שאלות שאני לא יודע את התשובה אני פשוט מעתיק תשובה ממישהו שקיבל פרח :)
כן זה בסדר גמור
כן כי את באמת עוזרת לאנשים...למרות שאני לא מבינה את כל הקטע של הפרחים. מזה נותן לך?
כן אם את לא עונה שטויות ובאמת עוזרת
^אם תגיעי ל500 פרחים את תקבלי תג "עונה בכיר"
מ3000 פרחים אפשר להיות נאמן
מ3000 פרחים אפשר להיות נאמן
^^אהה חח
כן
ברור שכן, אני לרוב גם עושה את זה, אבל יש לי רק 75 פרחים
כן אבל אני חושב שזה די ברור שאני לא