12 תשובות
זה בסדר, כל עוד את עונה תשובה טובה ולא שטויות.
אני לפעמים על שאלות שאני לא יודע את התשובה אני פשוט מעתיק תשובה ממישהו שקיבל פרח :)
כן זה בסדר גמור
כן כי את באמת עוזרת לאנשים...למרות שאני לא מבינה את כל הקטע של הפרחים. מזה נותן לך?
כן אם את לא עונה שטויות ובאמת עוזרת
^אם תגיעי ל500 פרחים את תקבלי תג "עונה בכיר"
מ3000 פרחים אפשר להיות נאמן
ברור שכן, אני לרוב גם עושה את זה, אבל יש לי רק 75 פרחים
כן אבל אני חושב שזה די ברור שאני לא