5 תשובות
למה שהיא תאמר לשלוח סרטון שלך עושה ספורט זה די מטריד
שואל השאלה:
אפשר גם לעשות טבלה לא חייב
"פעמים" זה כמה פעמים תעשי כל תרגיל למשל: 30 כפיפות בטן, דקה פלאנק, 20 מטפס הרים...
"חזרות" זה בקיצור סטים, כמה חזרות יהיה האימון.
אם את בוחרת בסרטון אז צלמי את עצמך ואם טבלה אז תעשי עמודה גם של חזרות וגם של פעמים וצייני את המספר שבחרת.
אני חושבת לעשות את אותו התרגיל 20-30 פעמים
ועל כל תרגיל אחד לחזור עליו שלוש פעמים נראלי
שואל השאלה:
הבנתי תודה רבהה