7 תשובות
כן הרבה לקניון לאכול סתם לשבת באיזה גינה
כן, לפני הקורונה הייתי כל היום בחוץ עם חברים
בגלל הקורונה לא יצא לי הרבה אבל כשלא היה סגר וזה אז סתם לפיקניק או בבתים ים תל אביב וכאלה
בגיל 12 הייתי יוצא עד איזה 11 היה כיף אבל קניון גינות וכאלה
כןן
k7
שואל השאלה:
ואחרי הקורונה יצא לכם לצאת כי מאז הקורה יצאתי איזה פעמיים
אנונימי
כן, טיולים, יושבים בבתים של חברים, מסיבות בחורשה, קניות וכו'..
אחרי הקורונה יותר טיולים או ישיבות בבתים אבל אנחנו כבר גדולים מאוד חחח