התחברות הרשמה

אתם רוצים להגיד לי שאשכרה יש אנשים שיוצאים מהאתר זוגות/ידידים ?

17 במרץ 2021, 21:52
מערכת יחסיםחוות דעתידידיםשעמוםהכרויות    
5 תשובות
כן
~
~מולאן~
כן
א
אליסה15
כן אני נפגשתי עם 2 ומתחרט על אחד מהם.
א
אצבעות ברזל
^מחזק
M
Mr. Green
כן, ללא ספק. אישית אני נמצא באחת כרגע ואני לא מתחרט על זה.
4
4AM
באותו הנושא:
למה יש אשכרה אנשים שלא רוצים ילדים?
עוד אנשים כמוני שאשכרה אוהבים מתמטיקה?
יש אנשים שאשכרה לומדים בשישי?!?!
אתם מאמינים שאשכרה לפעמים אנשים חולים בקורונה אבל לא מודעים לכך והם אשכרה מדביקים עוד אנשים?
אנשים אשכרה רואים הם רק רוצים לרקוד?
יש פה אנשים שאשכרה מחפשים זוגיות באתר הזה?
יש אנשים שאשכרה אוהבים לנהוג?
למה יש אנשים שאשכרה עונים לחסום?
תגידו יש אנשים שאשכרה הכירו בסטיפס???
אתם רוצים לומר לי שאשכרה יש עכשיו שבטים בשומקום עם אנשים שצדים חיות ואפילו אנשים?
יש כאן אנשים שאשכרה נפגשו עם אנשים מפה??