אני וחבר שלי בני 18 כאילו עוד מעט יש לי יום הולדת 18, אנחנו שנתיים ומספר חודשים ביחד והוא הציע שביום הולדת שלי נישאר לילה בתל אביב, איך לדבר עם אמא שלי על זה? איך אני יכולה די לשכנע אותה? כי אני חוששת מהתגובה שלה שזה לא יראה לה, היא כן סומכת על חבר שלי ומכירה אותו אבל בכללי הרעיון שנהיה לבד אולי ישמע לה קצת מוזר