7 תשובות
אה?
כן כן פרח זה נחמד והכל.
אבל באמת סיקרנת, מי אפס למה אפס איך אפס
מה קרה שם? די אני ממש במתח זה ממש לא בסדר
מהה
בטח שאת רוצה לספר לי, ואם את חושבת אחרת אז פשוט את משקרת לעצמך
שואל השאלה:
עלית עליי.
המשך יבוא
אנונימית
^ לא קיבלת תשובה ומתת ממתח
תעמידי פנים ותשאלי אותו אבל לא בצורה שקופה וכל מה שהוא יענה לך תעקצי אותו כזה נגיד מה אתה היית אומר ? איכס מה יש לך מי אומר את זה וכאלו
שואל השאלה:
ביג'ו יאחלה גבר
זו תשובה שאשמור לנכדים שלנו
אנונימית