4 תשובות
אל תתרגשי יותר מידי פשוט תנסי לא לפגוע
כן גם לי זה קורה
פשוט אל תייחסי לזה חשיבות כלכך... אנשים (השפויים) לא ישפטו אותך לפי הודעות בוואצאפ
פשוט אל תייחסי לזה חשיבות כלכך... אנשים (השפויים) לא ישפטו אותך לפי הודעות בוואצאפ
שואל השאלה:
למשל עכשיו שלחתי למישהו הודעה כזאת וישר יש לי מחשבות מה עם הוא לא יענה או שכן .... איך לא להיחלץ איך להיות אדישה?
למשל עכשיו שלחתי למישהו הודעה כזאת וישר יש לי מחשבות מה עם הוא לא יענה או שכן .... איך לא להיחלץ איך להיות אדישה?
לא יודע גם אם הוא לא עונה כנראה שהוא לא ראה אל תסיקי מסקנות מהר מידי