4 תשובות
תנסי ותחרשי אם תרצי תצליחי
אם יש לך אופציה לא לבוא מחר ולעשות מועד ב לכי על זה,
אם לא תתחילי ללמוד נושא אחד (את זה שהכי חשוב) עד הסוף ואז עם הזמן שנשאר לך לעבור על השאר יותר בקטנה
שואל השאלה:
כן אבל אני גם מתחמקת מבחנים ובחנים, נגיד שבוע שעבר היה לי מבחן בעברית ובגלל שלא ידעתי כלום אז לא באתי ואני עושה אותו אחרי פסח, והיום היה לי בוחן בספרות וגם לא ידעתי כלום אז לא הגעתי
תעתיקי