8 תשובות
זה פשוט לא נעים לכמה שניות וזהו
לא, ממש לא
לא זה לא נעים לשנייה וזהו
זה לא נעים כשדוחפים את המטוש עמוק לאף
לי זה כאב אבל זזתי כי אני לא רגילה שדוחפים לי מטוש לפה ולאף אבל אם זה זזים זה לא אמור לכאוב
זה לא כואב
עכשיו כבר לא מכניסים את זה עמוק כמו בחודשים הקודמים
עכשיו עושים לצדדים וזהו.
זה אפילו לא מציק כי לא מכניסים את זה עמוק כמו שהיה
ואני עשיתי בדיקה לפני כמה ימים ובכלל לא הכניסו לי עמוק כמו שהיה