3 תשובות
נוזל המופרש בחלל הפה על ידי בלוטות רוק, לרוב כתוצאה מגירוי על ידי מזון, על ידי ריח, על ידי טעם או אף על ידי מחשבות על מזון
אהה אני כתבתי ומחקתי כי ראיתי שהיא כתבה רוק של הפה אז זה סגנון מוזיקה שהתפתח בהשראת הרוק אנד רול אבל תבדקי בויקיפדיה
שואל השאלה:
אומייגאד אני ככ מטומטמת סליחה ----
התכוונתי לז'אנר המוזיקלי ושכחתי לכתוב
אני טיפשה סליחה
אומייגאד אני ככ מטומטמת סליחה ----
התכוונתי לז'אנר המוזיקלי ושכחתי לכתוב
אני טיפשה סליחה
אנונימית
באותו הנושא: