9 תשובות
זה היום הולדת שלו
אין לך מה לעשות...
פשוט אל תצרי קשר עם אותו הבן אדם
תהיי עם חברות שלך או אנשים שאת אוהבת
אם הם חברים אז זו לגמרי זכותו. גם אני ביום הולדת שלי הקודמת הזמנתי 2 חברות שלא ממש מסתדרות אחת עם השנייה ושתיהן באו. אני הייתי מגיעה במקומך כדי לכבד את החבר ופשוט לנסות שלא ליצור קשר עם הילד שאתה בריב איתו.
שואל השאלה:
כן אני יודע אבל הם לא חברים^
אנונימי
אם זה מסיבה מוצדקת שרבת איתו פשוט תתעלם ממנו ביום הולדת, אם סתם רבתם על דבר מפגר פשוט תשלימו מה הבעיה
^^זו עדיין זכותו אבל למה שהוא יזמין אותו אם הם לא חברים?
שואל השאלה:
אין לי מושג
אנונימי
באה ולא מדברת עם הילד שאני בריב איתו
אז?
מה הבעיה הוא רוצה להזמין אותו פשוט אל תדבר איתו
עשיתי את זה פעם לחברות שלי חחח אבל הן הסתדרו יפה פשוט לא דיברו הרבה ביניהן וזרמו כדי שאני אהיה שמחה, תעשה את זה גם כי לא להרוס לחבר שלך