7 תשובות
את יודעת לצייר?
או לשיר??
שואל השאלה:
כן אני יודעת לצייר..
כן אני יודעת לצייר..
לדעתי להרחיב אומנות זה מיותר לגמרי.
אומנות הבנתי שזה קל המעשי אך העיוני קצת יותר קשה. בכללי- קל. אני חשבתי על לקחת אומנות אך כמקצוע 3.
אנונימית
גם אני התלבטתי אם להרחיב אומנות כי אני מציירת, אבל בסוף הרחבתי שני מקצועות מדעיים
תרחיבי זה כיף
באותו הנושא: