16 תשובות
כן
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי להקיא
אנונימית
שואל השאלה:
אבל יש לי קקי מה אני אמורה לעשות
אנונימית
כן זה לא הכי נחמד שיש
אנונימית
חחח תעשי עדיף להוציא מאשר שישארו בפנים..
אנונימית
שואל השאלה:
הם יעלו עליי?
אנונימית
הן בתוכך.. עדיף להוציא כמה שיותר מאשר שימשיכו לחיות שם לא?
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שכן אבל שמעי אני ממש נגעלת מתולעים וחרקים בכללי, השאלה היא אם הן יעלו עליי כשהן יצאו?
אנונימית
לא חושבת
יאללה לכי לעשות קקי
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אעדכן
אנונימית
תהני
אנונימית
תלכי למרפאה לקנות כדורים נגד תולעים .. הם יוצאים בכל מקרה גם אם לא הולכים לשירותים(זה למה זה מדגדג שם)
שואל השאלה:
איזה כיף זה להלחיץ אה?
אנונימית
וואי אל תלחיצו מסכנה
תקשיבי זה קרה גם לי כמה פעמים, זה מגעיל אבל תקחי כדור או תרופה נגד זה, זה מעביר ישר.
בכל מקרה תלכי לשירותים
אנונימית
שואל השאלה:
אני הולכת היום למרפאה לקחת תרופה חחחחחח ותודה
אנונימית
הכל טוב באמת אחרי תרופה כמה דקות וזה עובר
אנונימית