5 תשובות
פעם היה לי את זה וזה נעלם פתאום :(
אני מכיר את זה זה קרה לי גם זה משהו במקלדת או בקיצורי משחק אין לי מושג איך מסדרים אבל תנסי ללחוץ fn f3 וזה יפתח את הקורדס
(אם שינית את הכפתור שפותחים את הקודס לf5 אז תעשי fn f5)
תגידי לי אם עבד
(אם שינית את הכפתור שפותחים את הקודס לf5 אז תעשי fn f5)
תגידי לי אם עבד
שואל השאלה:
שאני לוחצת על fn וf5 זה פשוט מראה לי אותי מזוויות שונות
שאני לוחצת על fn וf5 זה פשוט מראה לי אותי מזוויות שונות
אנונימית
תנסי fn f3
תבדקי בהגדרות איזה לחצנים יש לך לאיזה דברים