6 תשובות
בעיקרון יש לי בת דודה שעשתה עגיל בערך בכול חור בגוף והיא אמרה שהכי כואב זה הליקס בכלל
ספטום
ספטום
ספטום
לא נראה לי יש הרבה הבדל
אני עשיתי נזם עם הקליפס
וספטום עם מחט
נראה לי היה לי פחות או יותר אותו כאב אולי טיפה יותר בספטום אבל לא רציני
אני עשיתי נזם עם הקליפס
וספטום עם מחט
נראה לי היה לי פחות או יותר אותו כאב אולי טיפה יותר בספטום אבל לא רציני
לי לא היה נוראי כן היו לי דמעות בכל זאת מחט ולקח איזה חצי שעה אפילו פחות עד שעבר הכאב אבל זה היה מהיר וירד לי בקושי דם
באותו הנושא: