4 תשובות
שמעי אנשים חרא
הצבא זה לא מסגרת לכל אחד
במקום לבוא בתלונות אלייך שאשכרה התגייסת ולקחת שנתיים מהחיים שלך שיגידו תודה כי יש אנשים שגם את זה לא עושים
הצבא זה לא מסגרת לכל אחד
במקום לבוא בתלונות אלייך שאשכרה התגייסת ולקחת שנתיים מהחיים שלך שיגידו תודה כי יש אנשים שגם את זה לא עושים
גם אני הולכת לצבא כי אני חייבת
אם הייתה לי בחירה לא הייתי מבזבזת שנתיים מהחיים שלי על זה
אם הייתה לי בחירה לא הייתי מבזבזת שנתיים מהחיים שלי על זה
למה את הולכת לצבא ולא שירות לאומי נגיד אם פחות מתאים לך? אולי נותנים לך ביקורת כי מצפים ממך לבוא כדי לתרום וזה המדינה שלך וכל הבולשיט לא יודעת עניין שלהם אל תקחי ללב כלהכבוד שהתגייסת יש כאלה שלא
אנונימית
החברה היום מפיצה רע ומסתכלים בעיקר על הצד השלילי למה? אין לי מושג אבל חייבים להתמודד, אל תשימי על מה שהם אומרים. זה מדהים שאת רוצה לתרום למדינה והתגייסת כי יש אנשים שהם לא רוצים. מה שחשוב זה שאת רוצה ותורמת למדינה שלך כי את רוצה
אני מאוד גאה שהתגייסת גם בהצלחה בהמשך 333>
אני מאוד גאה שהתגייסת גם בהצלחה בהמשך 333>
באותו הנושא: