6 תשובות
לא נראה לי שלחברי כנסת הסתומים שלנו יש יד בצלחת של האנשים הגדולים מה שנקרא
כאילו, התחלואה כן תעלה תוך חצי שנה אולי, החיסון לא עובד להמון זמן והכל, אז אנשים יצטרכו לקחת אותו שוב, וגם זה תלוי באם יבואו מוטציות חדשות דרך נתב"ג שאולי החיסון הנוכחי לא יעבוד עליהן. קיצור, קונספירציה או לא, זה כנראה לא לגמרי נגמר, כמו ששפעת אף פעם לא נגמרה.
אנונימי
לא, זה סתם חארטות כאילו זה נכון שהם מחסנים מלאא כדי להראות שכאילו וואלה ניצחנו אבל עדיין
לא
יש מצב. הרי לא סתם זזמו את הקורונה הזה, כי הייתה להם כזאת תוכנית. זאת לא מגיפה טבעית, הכל מתוכנן מראש.
אנונימי
ברור וגם יהיה סגר .
באותו הנושא: